Pages

Saturday 24 March 2012

ThaNks ~

***
Aku nak berterime kasih kat kakak aku lia dan juga partner aku, syira sbb telah bersusah payah utk menolong aku mencantikkan blog aku ni. Actually ni blog aku bersama syira tp syira ni bayak buat keja belakang tabir..


***
Die ni pemalu tahap max so payah lah sikit die ni nak update pape kan.harap korang faham ye. Kakak aku pulak banyak tlg aku cari kan gambar-gambar seram yg ade kat blog ni. Kedua-dua ni memang banyak membantu lah tapi kalau kiteorg busy terpaksa lah kiteorg copy and share cite je dgn korang. At least ade jugak bahan utk dikongsikan.


***
Genre seram memang menjadi pilihan kiteorang dari dulu sehingga sekarang tapi syira ni agak penakot sikit laa.jika korang ada pengalaman or kisah-kisah seram yg ingin dikongsi kami sangat mengalu-alukan segala kisah yg berunsur seram dan mistik. Segala comment dan kritikan kami akan terima dengan rela hati.

***
Thanks sekali lagi untuk dua org penting ni ye. Tanpa kalian tak dapat aku relisasikan impian nk buat blog seram ni. Dh lama nak buat tapi idea takda lagi that time and masing-masing sibuk dgn komitmen masing-masing. Aku harap korang terhibur lah dengan kisah-kisah misteri yg telah kami paparkan di blog Vampire diaries ni k. Akan ade lagi banyak cite seram akan kami kongsikan bersama.. Stay tuned guysss!!!
***



QUOTES: Never says goodbye but always says thankful to somebody who love and care about u ~

No comments:

Post a Comment