Pages

Wednesday 28 March 2012

Pengalaman Di Old Tampines Road,singapura ~

***
Ni aku ambik dari blog MJ12.. serammmmmmmm.meremang bulu tengkuk aku malam tadi bila baca pengalaman saudara ni~
***
------Original Message------
From: insyirah shahrul zulkarnain
To: Aida 019
Subject: Pengalaman Di Old Tampines Road...(singapura)
Sent: Mar 27, 2012 10:59 PM

Assalamualaikum

Saya "Road Devil" ada sebuah kisah yang ingin saya kongsi bersama
pendengar2 yang lain yang terjadi di Old Tampines Road. Beberapa tahun
yang lalu ketika saya bekerja sebagai penghantar makanan sambilan di
restoran KFC, saya mendapat satu panggilan dari teman saya pada jam 7
lebih malam. Dia telah ditimpa kemalangan jalan raya di Old Tampines
Road. Dia berkata dalam suara yang penuh cemas, "Devil, cepat datang
aku ada di Old Tampines Road ni, aku punya motor dah tak boleh jalan,
'fork' dah bengkok, cepat datang eh cepat tau, suruh Zali bawak lori
sekali angkut motor aku. Cepat!!"

Dalam hati saya pun berkata, "Apa hal dia ni? Saya pun menghubungi
teman2 yang lain dan terus menuju ke Old Tampines Road. Sampai di sana
saya lihat teman saya sedang duduk mengelamun jauh entah apa yang dia
ingatkan saya pun tak pasti. Saya pun menghampiri dan memanggilnya,
"Farid, apa benda yang kau langgar?" Dia pun toleh dan beritahu yang
dia sendiri pun tak tahu. Saya periksa di sekeliling motosikalnya tapi
tak nampak sebarang tanda bekas dilanggar oleh kenderaan lain. Saya
pun tanya lagi, "Farid apa benda yang kau langgar?"

Dia pun akhirnya berkata, "Aku terlanggar seorang apek, aku tercampak
dan apek tu pun tercampak jugak, yang pelik apek tu hilang entah ke
mana..." Saya pun jalan ke tepi untuk mencari apek yang dilanggar.
Saya berasa hairan bekas darah tak ada, apek tak ada, apa pun tak ada.
Setelah kawan yang lain sampai, kami mengangkat motosikal naik ke lori
dan terus kami beredar.

1 comment:

  1. Vampires is not at all like in the movies or books. Sure, I understand. You are young you have the whole world open to you. You can be anything that you choose if you apply yourself and try hard to work toward that goal. But being a Vampire is not what it seems like. It’s a life full of good, and amazing things. We are as human as you are.. It’s not what you are that counts, But how you choose to be. Do you want a life full of interesting things? Do you want to have power and influence over others? To be charming and desirable? To have wealth, health, and longevity? contact the Vampires Lord on his Email: Richvampirekindom@gmail.com

    ReplyDelete