Pages

Tuesday 20 March 2012

HoTeL YaNg aGaK mEnYeRaMKaN~

***
Makin mengarot btl desperate housewfe ni. Bosan aku nk tgk.mlm ni aku nk story pasal pengalaman yg btl2 terjadi kat aku. Seram gak lah nk cite sbb aku tido bilik sorang2 ni n blh tahan gak besar bilik ni. Grrrrr..

***

Ni terjadi pada tahun 2010 kalau tk silap aku. Aku dtg KL sbb atas urusan personal lah. Ehemm ehemm tak payah lah tanye knapa ye..aku takde pilihan then check in lah kat hotel bertaraf 5 or 4 bintang kot. Tu aku kurang pasti.yg pasti hotel ni betul betul kat tengah tengah KL. Name hotel aku terpaksa rahsiakan atas sebab sebab tertentu ( takot kne saman laaaa.hahaa).aku menginap kat sane selama 3 hari 2 malam je..aku smpai kat hotel tu tgh hari. Aku pun rehat rehat la dulu sementara nk jalankan aktiviti yg aku dh plan betul betul bersama rakan aku. Kwn aku ni setakat temankan aku je,die stay area area tu jugak laa. Bilik tu agak besar lah jugak sbb de dapur,ruang tamu and bilik yg mmg tip top. Harga pun mantap. Mula mula tu ok je,takda ape ape smpai lah selepas mangrib..

***
Kawan aku ni gatal nak keluar pulak katanya nk beli ape ntah,so aku pun tggu lah dlm bilik tu sorang sorang. Aku pun rase rimas lah sbb tak mandi dr td so aku pun masuklah toilet die yg cntik tu utk mandi. Tgh syok aku mandi tetibe bunyi suare tV kuat smpai aku leh dgr dr dlm toilet ( tv kat ruangtamu). Aku sure td aku dh tutup tv sblm mandi. Sape yg bukak tu?? Kawan aku tkde kunci bilik ni!!! Aku dh tk sedap hatilah time tu. Jgn harap aku akan tgk sape yg bkak tv tu. Aku pun cpt cpt lah pakai baju. Keluar je toilet aku still dgr suare tv tu tp ble aku tgk kat ruang tamu tv tak bukak and tkda org kat sana!!! What the...???! Aku call lah kwn aku suruh balik cpt then die ckp die bru nk naik lift.walaupun hanya tu je yg aku alami bg aku tu dh cukup pelik. Pastu kwn aku temankan aku mlm tu.die nk pegi mane mane pun aku ikot je. Xberani aku nk tgl sorang. Cari nahas je kan.

***
Aku tak ceritakan kejadian tu kat kwn aku tu takot die ingt aku ni penakot je.aku ade jugak bertanya tentang sejarah hotel tu dan die ckp hotel ni CLEAN,kalau CLEAN ape yg aku dgr tu??? Smpai skrg aku tak berani lg check in hotel tu. Aku dapat tasakan ade yg tak kena tentang bilik tu tp aku tak tau ape yg aku dgr dan alami itu. Misteri bg aku smpai skrg ~

No comments:

Post a Comment