Pages

Sunday 25 March 2012

SeRaM ~

***
Ok lah, ni cite terakhir utk malam ni. Esok aku akan post lagi kisah-kisah seram. Aku ngantok giler ni. Dari pagi tadi aku menaip non stop. Kisah kat bawah ni ade jugak pengajaran. Lain kali hidup jangan jadi kepoh nak amik tau hal org. Good night. Assalamualaikum semua. ~
***
------Original Message------
From: insyirah shahrul zulkarnain
To: Aida 019
Subject: pengalaman
Sent: Mar 25, 2012 11:08 PM

pengalaman berlaku di umah keluarga angkat...malam jumaat klu tak
silap lbh kurang pkl 10.00 mlm.Nak ambik slipar kat pintu belakang
umah n nak terus ke depan melalui belakang...baru separuh jalan dengar
orang mandi,saya ingat mungkin orang belakang umah yang mandi mlm2
ni,patah balik pintu belakang,tapi saya berpatah semula nak teruskan
perjalanan melalui jalan yg sama,terdengar suara perempuan menyanyi
menidokan anak,duk kat situ mendengar n patah balik pintu
belakang,sampai pintu belakang suara tu senyap,saya jadi pelik n kuar
semula kat tempat gelap tu dan dengar,kemudian dengar perempuan ketawa
mengilai2,saya ingat orang belakang ni bergurau dgn famili tapi umah
tu gelap kemudian saya pg semula ke pintu belakang n suara tu senyap
semula n saya naik heran,tak terpkr ape2 pun,lalu kuar semula tempat
tadi n dengar,nak tau ape saya dengar.....suara orang
menghirup....saya pandang sekeliling...gelap dan hanya pokok besar je
yang ada di situ n umah kat belakang tu tetap gelap tiada orang,time
tulah saya tersedar...ini bkn orang....ape lagi saya cabut langkah
seribu...saya lompat masuk umah lalu pintu belakang n terus duk depan
dgn kluarga angkat tnpa berkata ape2...mrk kata kenape saya lain mcm
je...saya hanya kata tak ada ape2.Keesokkan siangnye baru saya citer
dgn mak angkat ape yang berlaku pada malam tersebut...mak saya kata
tmpt tu mmg pelik skit...mak saya marah.kenape saya pegi tunggu kat
situ,saya kata saya perkara pelik n nak tau ape yang berlaku n masa tu
tk terpkr akan perkara lain...pengajaran...jgn suka ambik tau,terutama
tmpt2 pelik mcm tu..

No comments:

Post a Comment