Pages

Sunday 18 March 2012

VaMpiRe DiaRieS

***
Aku dh nk tido ni tp sblm aku tido aku nk bgtau u all nape aku pilih name ni utk blog aku ni..aku rse korang dh tau ape maksod vampires diaries kan.. Aku ni peminat no 1 drama vampire diaries ni..tk penah aku missed tgk episod-episod drama ni since 1st season.

***
Aku rase watak elena AKA katherine mmg best. Bayangkan lah khatrine ni vampire dr kisah silam and elena ni ade darah keturunan vampire. Yg syoknya myke dieorg sama gile bezanya rambot elena lurus and rambot khatrine curly. Muke tetap cantik ( kakak aku tu). Yg ni bab aku ske..stefan dan damon..adik beradik vampire. Die berdua rebutkan cinta elena yg sweet tu. Huhu

***
Tapi Elena LOVE kat stefan ni( bg aku damon lgi hensem). Yg si damon ni dulu bercinta dgn khatrine.disebabkan muka mereka sama sbb tu damon suke kt elena. Watak kwn die yg bonnie tu pun okay, ahli sihir generasi baru..heheeeecite cinta die sama dgn cite cinta aku( cehhh wahhh) . Sbb tu drama ni menjadi kegilaan aku.huhu. Damon dan stefan selalu bergaduh jugak laa sbb rebutkan si elena tu.

***
Kalau korang nk tau tgk lah sendiri drama yg feymes skrg ni..aku bg 5 bintang utk drama bersiri ni. Oklah aku nak tido ni, mata dh mcm kena gam dh ni. Gud nite guyyssss. Sleep Well;-)

QUOTES; lupa lah quotes pe nk taip ni.Heheee

No comments:

Post a Comment