Pages

Sunday 18 March 2012

ApEkAH Itu..

***
Whasssupppppp guyss!! Hari ni terlewat skt aku update diary aku ni..hehe.byk bnd nk kena bt arini.mengemas la,membasuh la,masak la bla bla bla..

***
BTW aku bkn nk update pe yg aku bt ek.huhu.aku nk share dgn korang 1 pengalaman aku yg agak scary gak laaa.aku tgl kt umah teres kos sederhana ( mahal la sebenarnye.hehe). Kawasn umah aku ni ade 1 family cina yg bela 3,4 ekor anjing( aku rase nk tembak je anjing2 ni sbb dorg ske sgt kejar aku.hahaa).

***
Yg paling ngeri tu tiap mlm ade je bunyi lolongan dorg yg menaikkan segala bulu di badan aku ni.korang kalau dgr confirm takot punye la.ade org ckp kalau cmtu anjing-anjing ni nmpk setan,iblis,demon,evil,devil etc. btl ke tk aku tk dpt nk confirmkan lah pulakk.pukol 2,3pg plak tu.mau aku tk takot kan.ditambah pulak kekadang aku dgr org bg salam memalam buta beb!!! Aku tk rse tu perasaan aku je sbb aku tgh sibuk tgk tv mase tu.volume tv aku pun tk lah kuat sgt so mmg obviously aku leh dgr kan.bile aku jenguk tkde org la pulakk.ggrrrrrr

***
Bile esoknye aku tanya ayah and kakak aku dorang ckp aku mimpi la ape la.tp mmg aku dgr jelas.mase tu tahun lepas sblm ramadhan.ni bru beginning je..ade mse aku cite lg kt korang. Dhla aku tgl umah sorang ni.wwwwaaaaaaa:'(

QUOTES; never give up when you're never try it.

No comments:

Post a Comment