Pages

Friday 30 March 2012

Happynyaaa!!!

Wahhhh lame jugak aku tak update ape-ape ni..sory guysss aku gi holiday kat KL. Hehee. Lepas tension jap kan. Memang best aku gi KL kali ni sebab aku dapat jumpa kwn baikku, Syira.


Walaupun dah agak lewat kiteorg jumpa but still we have fun together..as long as we meet, cukup lah kan. Tapi memang syokk habis lah jmp kawan aku ni. Bercakap non-stop..hahaaaaa


Aku sebenarnya tak bercadang pun nak jumpa syira sebab aku dtg KL pun sebab nak settle something sikit. Mana tau kiteorg jumpa pepagi buta tau tak!! Pengalaman yang indah..


Tak dapat nak cakap lah perasaan aku time kat KL semalam..bestttt!! Happy!!! Release tension btl semalam!! Tapi kiteorang malam tadi pun terima sedikit gangguan kat tmpt yang kami tido tu.tak ape, cite tu aku akan story kat korang nnti ya!!



Sempat jugak kami makan bersama, makeup bersama plus mandi bersama!! Hahaaaa. Best!! Aku dah lame tak rase happy mcm ni, even kejap je tapi bagi aku masa tu tak penting, yang penting kami still berjumpa dan bertukar-tukar cite masing-masing.syira memang nampak excited betul lah bile jumpa aku. Huhuuu. Kat atas ni gambar syira tgh makan kat TBS dan kami punya gambar yg sempat kami snap bersama. Oopsss! Peringatan!! Kami bukan lesbian ya!!



last sekali aku ingin ucapkan terima kasih kepada syira dan kawan aku tu sebab sudi luangkan masa bersama-sama aku.walaupun hanya sekejap tetapi perasAan seronok aku pasti berpanjangan dan aku akan sentiasa mengingati pengalaman gembira aku ini.

No comments:

Post a Comment