Pages

Saturday 24 March 2012

HoTeL YaNg MeNyERaMkaN ~

***
Malam ni aku nak kongsi beberapa kisah pasal hotel dan resort di malaysia yang agak keras sikit kot. Aku de dgr banyak kisah tentang hotel-hotel kat malaysia yg berhantu. Betul ke?? Ntah la. Aku buat ni sebagai hiburan je. Jom baca!! ~
***
~ aida ~

-----Original Message-----
From: insyirah shahrul zulkarnain <insyirah23@gmail.com>
Date: Sat, 24 Mar 2012 22:15:07
To: aida gorgeous<aidagorgeous19@gmail.com>
Subject:

aku ada citer,tp tk blehla aku nak reveal nama resort tu terkenal gak
kt Utara negeri Perak, kang tak psl2 kena saman lak dgn management
resort tu kang.dulu opis aku ada buat Family day kt resort ni, aku
dapat bilik yg ngadap hutan,aku ditempatkan dgn kawan aku sorang,bilik
aku tu tingkat atas, masa mula2 masuk bilik tu aku pelik gak kenapa
lantainya mcm basah bekas tapak kaki org baru keluar bathroom,tp tak
kisahla maybe sbb house keeping baru kemaskan bilik tu aku agak2 la.so
aku lap la yg basah2 kt lantai tu, takut lak licin kang,pastu aku n
kawan aku tu keluar gi lunch, time balik bilik tu aku tgk lantai tu
basah lg, tp aku malas nk tegur,wat tak tahu je, tp mlm tu aku tidor
ok je, maybe sbb penat ada aktiviti sukaneka ptg tu, opis aku wat
family day tu 2hari satu mlm jek,so esoknya balik KL semula, time dh
sampai KL tu lah member bilik bawah aku cerita yg dia kena kacau,bilik
dia betul2 bawah bilik aku, katanya mlm tu dia tidor mcm biasa, tp
dlm around 4-5pagi tu terjaga sbb dia dgr bunyi bising mcm budak2 dok
main kejar2 kt koridor luar bilik dia,tgk jam belum pun subuh takkan
dh ada mak bapak yg biar anak kejar2 kt luartu,dia tk kejut husband
dia kt sebelah sbb takut nak bersuara, pastu dia paksa diri continue
tido, dlm setengah jam terjaga lg bunyi bising mcm b4 tu gak, tp kali
ni dia ternampak kt sofa dlm bilik resort dia tu ada 3 or 4 org
pompuan pakai purdah hitam dok sederet atas sofa tu,lgpun lampu bilik
mmg dia tk off semua so leh nampak laaa....ape lg berpeluh la dia
paksa gak diri tido (walaupun tk tido actually,pejam je mata)sedar2
azan subuh...benda tu semua mmg dah gone taktau g mana,mujur benda tu
tk kacau dia and hubby dia....mujur la trip gi resort tu semalam je
klau tak mau tk nak tido dh kawan aku yg kena kacau tu....dia cerita
gak time siang tu time baru check in masuk bilik tu dia dgr toilet dia
flush sendiri,tp malas nak pikir sgt, alih2 mlm tu dh ada benda
menunjukkan dirinya...patut la bilik aku pun basah je
lantainyaa..hehehe..ade org kata bunian kot, lgpun pompuan2 nya semua
berpurdah...so korang semua kalau nak gi holiday check dulu betul2
tempat tu mcmana, plg penting ambk la bilik yg ngadap jln, bukan
hutan....eeeee seramm pulak aku pikir2 psl benda ni:cry:

No comments:

Post a Comment