Pages

Saturday 24 March 2012

BiLiK SeWa YaNg MeNYeRaMKaN ( part II ) ~

***
Kejap lagi cite fav aku start..vampire diaries..Yey!!! Tu start pukul 11pm nnti k. Sementara ni boleh aku sambung cite aku tu kejap.


***
mase tu aku ingat tu perasaan aku je sebab maybe aku terlampau letih dgn kerja sementara aku tu. Aku biarkan aje perkara itu berlalu tanpa ape-ape keraguan. Seminggu selepas tu...

***
Time tu aku cuti..hari jumaat kalau tak silap aku.aku tgl sorang lah sebab yg lain confirm lah keja kan. aku buatlah rutin harian mcm cuci baju, kemas bilik, gosok baju kerja. Aku mane leh dok diam. Sedang aku gosok baju kat luar bilik aku tetibe aku dikejutkan dgn bunyi kuali ( mksod aku mcm org tgh masak lah kan ). Aku berhenti lah gosok baju n off suis terus gi dapur. Actually dapur tu jauh dr tingkat 2 umah tu. Umah tu kan besar.

***
Hampehhhh..aku pegi bwh tkda org pun. Sbb mustahil bunyi itu datang dari rumah sebelah sbb umah-umah kawasan mcm ni mane nk dgr bunyi pape kan. Umah mahal jarak pun tak lah rapat sgt sampai boleh dgr aktiviti jiran sebelah. Aku berasa hairan jugak la sbb aku dgr jelas. Aku pun melangkah nak menaiki anak tangga untuk ke bilik aku. Belum pun sempat naik tangga aku dgr bunyi peti sejuk dibukak.pehhhhh. Aku pun berani sgt nak pegi tengok.aku tgk jam menunjukkan pukul 6.30pm. Mase tu cuaca dah gelap sbb nk hujan kalau tak silap aku la.korang tak ngeri ke kalau dalam situasi mcm tu? Aku tgk takda org jugak!! aku terus berlari laju menuju ke bilik aku. Aku dh start mengigil. Yg paling gerun tadi sebelum aku gosok baju kat luar bilik aku,aku sure aku dh tutup tv dan kipas tapi bile aku masuk tv dan kipas terbuka sendiri!!!


***
Arrrgghhhh!!! Ape pulak kali ni. Aku tak fikir panjang terus ambik wuduk dan menunggu masuk waktu utk solat magrib. Aku ceritakan pada kawan karib aku tapi die menuduh aku percayakan benda kurafat pulak!! Ahh sudah..memang hampeh btl die ni.aku tanya vivian and die ckp die dh setahun menyewa disitu tp takda pulak kejadian aneh berlaku pada die. Mane die nak dgr and kena pun kalau balik keja pun dah lewat malam and pagi-pagi dah kuar keja. Kalau korang nak tau ape lagi yg aku kena semasa tinggal di umah Bandar utama tu kena lah tunggggu sbb tangan aku dah lenguh. Aku jadi blurr kejap sbb benda-benda tu dah dua kali jadi kat aku walaupun belum sebulan pun tggl disana. Tggu di lain waktu aku akan smbung pengalaman aku ni k. ~


QUOTES: Don't be afraid of the dark ~

1 comment:

  1. Vampires is not at all like in the movies or books. Sure, I understand. You are young you have the whole world open to you. You can be anything that you choose if you apply yourself and try hard to work toward that goal. But being a Vampire is not what it seems like. It’s a life full of good, and amazing things. We are as human as you are.. It’s not what you are that counts, But how you choose to be. Do you want a life full of interesting things? Do you want to have power and influence over others? To be charming and desirable? To have wealth, health, and longevity? contact the Vampires Lord on his Email: Richvampirekindom@gmail.com

    ReplyDelete