Pages

Monday 19 March 2012

MisTeRi JaM 12 MaLaM.

***
Hmmmmm..bosan..aku tgh tgk criminal minds kat 8tv ni.cite ni pun aku ske tp tkde mood nk tgk sgt..knp lah aku rase bosan sgt mlm ni.

***
Aku sebenarnye nk share dgn korang pasal rancangan misteri jam 12 malam kat radio RIA 89.7fm,rancangan dr radio singapore tu( if korang org JB maybe tau about this radio station tp if korang bkn org jb maybe tk tau kot). Aku suke dgr rancangan tu dulu but skrg ni aku dh kurang dgr sbb aku dpt rasekan jln cite para pendengar semakin membosankan..tp mmg tk dinafikan mmg best lah rancangan tu. Sound effect die mmg agak menyeramkan. Time dgr dulu penah gak smpai aku tkleh tido gara-gara terlampau takot..rancangan ni biasenye based on true story or fake story aku tk tau lah pulak.tp faham faham sendiri lah org singapore kan..kepercayaan dieorg kuat gak kt alam alam angker ni.aku pun minat tp tk lah smpai obses teruk cmtu..tp yg jd tanda tanya aku ni, adakah hantu di singapore sebanyak yg para pendengar ceritakan tu ke? Byk sgt ke hantu? Kat mane mane ade hantu ke? Sbb dieorg berkongsi pengalaman non stop.aku tkde lah nk kutuk rancangan tu sbb aku pun minat jugak kisah kisah seram ni.tp the way dieorg cite tu kekadang boleh tau tu setakat cite yg sengaja diada adakan je bg menyedapkan jalan cite dieorg.

***
Tak boleh dinafikan jugak rancangan tu mmg menarik tetapi kekadang para pendengar yg spoilt kan MJ12 ni.bg aku kalau kat malaysia ni de bt rancangan cmtu pun bgus jugak sbb malaysia kan luas dari singapore kan.mestilah lgi byk pengalaman pengalaman misteri dpt kite kongsi bersama.rancangan MJ12 ni bleh bt bulu roma kite meremang tahap maximum jugak laa. Kalau korang tk dpt dgr MJ12 korang leh gak bce blog die je. Byk jugak cite cite seram tp ingt lah ye, jgn cepat terpedaya dgn ape yg anda lihat dan ape yg anda dgr sbb syaitan ni mmg suke memesongkan akidah umat islam.

***
Ok lah,aku dh ngantok ni. Gud nite all..have a good sleep(^_^)



QUOTES: don't judge someone by it cover~

No comments:

Post a Comment