Pages

Friday 23 March 2012

Lembaga

Hii


Tengah bosan malamni, nk share cite hantu ngn korang sume. Aku ade
satu kisah ni,tapi member aku yg cite kat aku,aku ni jd pendengar
setia tambah penakut gak  la.hahaha kalau aku x dgr die cite nnt xnak
kwn dh ngn aku.huhuhu.


Cite ni die cite kat aku masa kitaorang kat kem tapi aku xleh bgtau
kat mane aku kem masa tu hahaha.Aku memula ingat la cite karut sume
ni,tapi bile dh kena baru la nk nangis rasa sbb time tu x dapat nk
lari dh kena hadapi gak.huhu


Ok cite die cmni,aku ni paling payah nk ikut orang gi kem ni,
setelah dipaksa,dirayu aku pun pegi la.(sbb dieorang ckp kt sana ade
benda best,tapi xnak bgtau aku ape ntah yg bestnyer). Masa dlm bas EXITED tul
aku,pastu dtg kwn aku yg kepoh start cite takutkn org pasal kem sbb
die byk kali pegi kem.huh


 Sampai tempat kem semua sibuk kemas barang sbb ade aktiviti biasa
la kem. Time malam yg aku x brape gemar, start nk takutkn orang. Aku
ngn kwn aku ni malas nk layan kitaorang kuar kt tepi sungai jauh gak dari tapak
khemah. Tengah kitaorg lepak kt tepi aku btul2 x sedap hati terus ajak
kwn aku bla.Aku ni sengal gak kadang suka sibuk amik tahu siap pandang
kiri kanan,
aku terpandang kt semak tepi sungai.MAKKKKKKK, aku bangun tarik tangan
kwn bla,nk tersungkur sbb takut. Kawan aku ni punye la marah sbb aku tarik
die bla dr situ. Aku x ckp byk sampai keesokan hari.

 Malam kedua dieorg ajak aku mandi sungai,aku bleh siap nk join lg
sbb dh x igt pasal semalam. Sibuk dorng mandi aku duduk kt atas
terpandang daun yg goyang seberang sungai,lama gak aku pandang benda
wrna merah, tgk
betul2 ade wrna hitam pikir balik dh malam salah pandang kot.hahaha
Aku ngn kawan bg signal cepat blah.huhuhu


Pehhh lega nak balik dah. Masa dalam bas baru la semua sibuk nak cite
best ke x kem ni. Aku selamba jawab memang best,yg rambut panjang join
korang tepi sungai dh 2 malam. X aku sangka ade gak yg prasan rupenye
tapi semua diam sebab ade yg tahu tempat orang jangan tegur ape2 yg
aneh.


Sekian. ni la pengalaman aku time sekolah dulu,ni kem yg aku xdapat
lupekan sbb aku siap bleh pandang dalam tempat yg lembaga ke ape ntah
rambut panjang yg aku nampak walaupn agak gelap masa tu. Org tua2 dh
cakap jgn tegur atau tengok silap2 aku yg kena.huhuhuhu

Nasihat: Jgn la jd cm aku penakut tp sibuk nak amik tahu.hehehe


(SyiraLuv>_<)

No comments:

Post a Comment