Pages

Saturday 17 March 2012

VaMpiRe DiaRieS..

***
Bosan btl malam ni. Sementara aku tggu drama fav aku, vampire diaries ni baik aku update blog aku yg berumur separuh jangung ni. Huhuuuu.

***
Aku mmg peminat cite-cite yg genre seram,takot dan misteri. Aku ske feel takot-takot time tgk cite. Bg aku tu bru lah cite yg perfect even a lot of people ckp cite-cite gitu mengarot,tahyul and syirik.. Bgi aku tu minat je bkn tahap obses kan kan kan. Kat blog aku ni aku akan share dgn u all byk cite-cite serammm

***
Aku akn cite pasal semua pengalaman-pengalaman aku,kwn-kwn aku ,mak aku,ayah aku,adik aku bla..bla..bla...hehe.aku ni jenis mencari cite-cite gini sbb dh mmg tu minat aku kan.so aku akan share anything pasal alam angker ni. DIHARAP ANDA DAPAT BERSABAR YA.

***
Ok lah..aku nak tgk vampire diaries ni.. Gud nite guysss, sweet dreamzzzz.


QUOTES: No PaiN No GaiN

No comments:

Post a Comment