Pages

Saturday 7 April 2012

hantu

Hi petang semua.
Diharap semua yg mambaca pengalaman dan kisah seram dkt blog ni enjoy
k. Aku cuba igt blik pengalaman seram yg pernah diceritakan kat aku
dan boleh aku share dkt semua.hehe

Ini adalah pengalaman dari aku sendiri yg mengalaminya. Kisah ni
berlaku pada tahun 2000 semasa aku balik kampung. Aku susah skit nk
bgtau org pengalaman aku sbb bile aku cite aku xkn berani lg nk cite
pasni.

Seingat aku pada pukul 2pg aku btul2 x tahan sakit perut, jd aku bgun
dan menuju ke toilet di dapur rumah kampung aku. Rumah patern lama ni
toilet punye bumbung cuma alas dengan buluh besar dan plastik tebal,jd
kalau hujan janganlah membuang k pasti anda basah.

Aku turun menuju ke dapur mencari suis disebabkan x tahan satu lampu
aku bukak nk cari lilin dah x sempat. Sedang aku melangsaikan hajat
terdengar bunyi daun dan ranting dipijak,aku pikir kucing jiran kot x
tido lg. Blakang toilet ni penuh dgn pokok dan semak samun. Kebetulan
aku pandang atas ade pokok besar kat tepi. Aku pandang pokok tu punye
daun brgoyang, mungkin angin.

Sambil meneruskn hajat aku nk menuju keluar, aku dengar kuat bunyi org
berlari kat belakang. Aku ni pantang dgr bunyi memang automatik nk
menoleh tgk. Aku tgk xde pape, aku jalan selangkah aku pandang pokok
besar td blik pastu cepat2 aku lari masuk tido. Keesokannya aku tengok
blik pokok tu memang sah memula tgk mane ade pape dekat dahan tu aku
tgk semalam. Masa aku pandang kali kedua dahan tu mcm ade binatang
duduk tp xtau ape.huhu

sekian,ini pengalaman aku. Biasanya aku akan bgunkan mak aku temankan
aku tp masa tu aku dh x tahan jd x sempat dh nak bgunkan sesapa
pun.huhu
SyIRa_23

No comments:

Post a Comment