Pages

Tuesday 3 April 2012

Bunyi Almari Dibuka ~

Kisah ni berlaku sekitar 2008.. Masa ni aku baru balik bercuti dari singapore..dekat sebulan juga aku meninggalkan bilik tidur kesyangan aku ni..korang dapat bayangkan kalau bilik dah sebulan kena tinggal kan? Alangkan 3 hari pun jin dah tumpang ni kan pula sebulan..



Masa tu aku kepenatan sebab perjalanan dari singapura ke jb. Walaupun tak lah jauh mana tapi still penat..aku pun kurang tido semasa kat umah makcik aku di singapura..sampai je di rumah aku terus cuci muka dan menuju ke tangga, nak naik bilik aku..sedang aku menaiki anak tangga aku dgr bunyi almari aku dibuka!!


Setahu aku kat umah aku masa tu memang takda orang..masa tu dekat magrib.. Dah lah clear aku dengar bunyi almari tu, ditambah pula bunyi kipas angin sedang bergerak!!! Biar betul!! Sangat-sangat tak mungkin..tapi tu lah yang terjadi kat aku masa tu. Bila aku masuk saja ke bilik tido aku, takda orang pun. Aku pun apa lagi, angkat kaki blah dari bilik tu dan menunngu ayah dan kakak aku pulang dari kerja di halaman rumah. Tak sanggup aku nak tunggu dalam rumah..mau terkencing dalam seluar kalau stay sorang lama sikit..

No comments:

Post a Comment