Pages

Saturday 9 June 2012

Puaka ~

Haiii semua. Sorry la kebelakangan ni aku betul-betul sibuk. Tak sempat aku nk update blog aku yg dah penuh dengan sarang spider ni. Kisah kali ini diceritakan oleh salah seorang rakan FB ku, yg ingin dikenali sebagai Aisha Effendy. Aku copy and paste kat blog aku supaya u all semua dapat membaca dan terhibur. Kalau nak tunggu cerita dari pengalaman aku atau syira u all kena tunggu sebab kami betul-betul sibuk ditambah bulan ramadhan yang mulia bakal tiba tak lama lagi. Jika u all ada pengalaman yang ingin dikongsikan, email sahaja syira di insyirah23@gmail.com atau boleh terus email aku di aidagorgeous19@gmail.com. Segala kisah anda akan kami paparkan tanpa di edit.


Okay lah semua, aku nak sambung kerja aku yg berlambak ni. Semoga terhibur. ^_^
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

From: "Aisha Effendy" <notification+zj4o__sca6t6@facebookmail.com>
Date: Thu, 7 Jun 2012 23:42:50 -0700
To: PUAKA 13<323154787761280@groups.facebook.com>
ReplyTo: Reply to Comment <g+41dv30qv000zg4h04b0g0039u6xfvf2s0036jr9d0ups23046@groups.facebook.com>
Subject: [PUAKA 13] Salam hormat semua Memberz Puaka 13 yg best of...

Salam hormat semua Memberz Puaka 13 yg best of...
Aisha Effendy 2:42pm Jun 8
Salam hormat semua Memberz Puaka 13 yg best of the best.... :)

Aisha nak selit citer sikit.. Pendek je.. Bukan citer momok tau, ni cume nak kongsi pengalaman ngeri je..

5tahon lepas Aisha pernah tinggal di rumah Aisha sendiri la di Braddell.. Satu petang tu Aisha keluar rumah, sorang je waktu tu.. Da sampai bawah blk. Tiba2 Aisha terdengar bunyik benda jatoh kuat sgt!! Rupenya betol2 depan mata Aisha org terjon diri!! Superwoman rupenye... Anjat kejap.. Nasib baik dia terjon jatoh atas tanah so Aisha tak nampak la darah dia mengalir... Dia jatoh tertiarap.. Terselak sikit dress dia... Masya Allah.. Mase tu Aisha tergamam jugak... But sebab da lambat.. Aisha tak pedulikan la.. Biar la org lain yg call police or ambulance.. Aisha tak berani pegi lebih dekat sebab da terlalu dekat da tu... Kira2 10-15metres je dari tempat Aisha tengah jln tu... Teros Aisha detour sikit naik mrt.. Nasib baik la tak kena badi kape.. Dan takde pon gangguan roh superwoman tu.. ;)

Sape2 memberz yg ade pengalaman serupe ke? Atau yg lebih kurang gitu... Kita kongsi2 la eh.. Itu saje... Masenyak! ;)

View Post on Facebook · Edit Email Settings · Reply to this email to add a comment.

No comments:

Post a Comment